Bestellen
- Hoeveel dagen van te voren moet ik bestellen?
- Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is de volgende dag bezorgd. Bij bestelling in de periode vanaf vrijdag 17 uur tot zondag 13 uur, kan er gekozen worden voor bezorging op maandag.
- Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verwerkt wordt?
- Op maandag t/m vrijdag meestal binnen een uur. Op zaterdag, zondag en op feestdagen zal dit op de eerstvolgende werkdag gebeuren.
- Is gefeliciTAART er ook voor particulieren?
- TUURLIJK!!
- Kan ik ook telefonisch bestellen?
- Dit is mogelijk voor geregistreerde zakelijke gebruikers. Wij vragen je om een bevestiging per e-mail.
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
- In de meeste gevallen is het nog mogelijk om de bestelling te wijzigen. Stuur hiervoor een mail naar onze klantenservice met daarin het bestelnummer en de wijziging. Je ontvangt van ons een bevestiging wanneer wij de bestelling gewijzigd hebben. Wanneer wijzigen of annuleren niet meer mogelijk is of als hier kosten aan verbonden zitten zullen wij dit met je overleggen.
- Is het mogelijk om de uitstraling van de taart aan te passen?
- De decoratie van de taart kan voor grotere aantallen worden aangepast, vraag hiervoor een offerte aan. Je kunt de taart ook personaliseren door te kiezen voor een eigen afbeelding en/of tekst op de taart.
- Kan ik een taart dezelfde dag nog laten bezorgen?
- Op dit moment is het helaas niet mogelijk om dezelfde dag nog de taart te bezorgen
- Kan ik meerdere taarten tegelijk door heel Nederland laten bezorgen?
- Dit is geen probleem! Kies tijdens het bestellen voor de optie 'Bezorgadressen opsturen via een Excel invullijst'. Zodra uw bestelling afgerond is ontvangt u van ons een speciaal adressenbestand waarin u de adressen kunt invullen. Deze lijst stuurt u ons per e-mail retour. Wij gaan er voor u mee aan de slag(room)! Je kunt natuurlijk ook een vrijblijvende offerte aanvragen.
- Kan ik ook een taart laten bezorgen in België en Duitsland?
- Helaas niet. Wij bezorgen onze versproducten in heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Producten die per post verzonden worden, kunnen ook naar België en Duitsland verzonden worden.
- Kan ik ook een persoonlijke brief, boek, fles wijn of iets dergelijks bij mijn taart laten leveren?
- Dit is uiteraard mogelijk. Neem even contact op met een van onze medewerkers en dan komt alles voor de bakker! We denken graag met u mee :)
Staat je vraag hier niet tussen? Bekijk onze andere veelgestelde vragen voor meer antwoorden of neem contact op met onze klantenservice.
We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur*.
We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur*.
* Reactietijden gelden tijdens kantooruren
Kunnen we je helpen?
Elke werkdag van 8.30-17.00 uur
Bel ons
023-540 3711
Mail ons
info@gefelicitaart.nl
WhatsApp ons
Stuur ons een bericht